onsdag 18. februar 2009

Siste ukes strikk

Jeg har hatt en strikkeeffektiv uke den siste uken. Her er det jeg er ferdig med:


Tova slipperser. Strikket i dobbelt fritidsgarn. De lilla på pinner 4,5 og de grønne på pinner 6. Det gikk veldig fort å strikke og var morsomt!
Oddmunds farmor fyller 80 år i april, og dette Revontulisjalet er gaven til henne. Mangler å blokke det, men ellers er det ferdig. Strikket i Kauni på pinner 4,5. Gikk tom for den fargen jeg holdt på med, helt mot slutten, men fant et grått garn som passet:)
Lommetøfler strikket i PeerGynt. Dette har vært min sitte-ved-senga-til-Johan-og-synge-strikk. Måtte ha en strikking som var enkel, som jeg kunne strikke på i mørket.


Tova tøfler i Fritidsgarn. Disse har jeg allerede tatt i bruk. Skikkelig gode. Har strikket utallige slke tidligere, men de jeg hadde selv hadde store hull på hælen av jevnlig bruk, så det passet godt å strikke et par nye.



Firkanttøfler strikket i Tove og tovet etterpå. Gode, enkle og praktiske!




1 kommentar:

Anonym sa...

DU er så flink :) Det er jo helt utrolig hva du får til. Blir mer og mer imponert jeg :) *Stolt av storesøstra si*
Stor klem fra Tiril :)