søndag 25. januar 2009

Godt nyttår!

Da er et nytt år igang, og jeg har allerede brutt noen av mine forsetter. Hadde en tanke om å blogge litt mer, men har allerede vært treg!
Men på håndarbeidssiden har jeg ikke vært så treg.

Hadde som nyttårsforsett å bli flinkere til å hekle. Derfor tok jeg mot til meg
og startet på en juleløper, en helt enkel løper til å dekke julebord med. Ble egentlig ganske fornøyd, selv om den da ikke er strøket enda.





Etter løperen meldte jeg med på tromengs vottealong. Aldeles herlige votter! Strikket dem i Mirasol alpakka. Et nydelig garn, virkelig mykt. Gikk veldig fort å strikke og det var gøy! De ble litt små, men ikke værre enn at jeg kan finne en eier til dem:)
Min samboers søster venter barn i mars. Det skal bli en jente, og det tror vi på (selv om Johan jo også skulle bli en jente ifølge den første ultralyden). Derfor har jeg strikket en kjole til henne. Liker egentlig ikke rosa, men sammen med brun ble det en kombinasjon jeg likte veldig godt! Strikker kjolen i lanett superwash. Godt garn:)Ble fornøyd med kjolen.

Ingen kommentarer: